کد خبر: 16996
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1403 - 22:59

تاریخ آزمون ورودی مرحله دوم (35درصد ظرفیت)سال1403

منظومه دانش‌پژوهان علامه امینی: مرحله دوم آزمون (تکمیلی) برای دانش آموزانی که موفق به شرکت در آزمون مرحله اول نگردیده اند و یا به هر دلیلی نتوانسته اند در آزمون مرحله اول دبیرستان علامه امینی، امتیاز قبولی را کسب نمایند، در روز 24 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 16 برگزار میگردد.

آزمون ورودی مرحله اول ۱۴۰۳ دبیرستان دوره دوم روز ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با استقبال گرم متقاضیان عزیز در رشته های ریاضی و تجربی در چند حوزه آزمون برگزار شد. با تشکر از همه داوطلبان عزیز و خانواده های گرامی که در هوایی بارانی در آزمون حضور یافتند و تشکر از همه معاونین و دانش آموزان ممتاز و علاقه مند دبیرستان دوره دوم که در برگزاری هرچه بهتر آزمون ستاد ثبت نام مجتمع آموزشی علامه امینی را یاری نمودند.

لازم به ذکر است در مرحله اول که قریب به ۶۰۰ نفر داوطلب نام نویسی نموده بودند ظرفیت پذیرش در این مرحله حدودا ۵۰ نفر خواهد بود (۶۵ درصد پذیرش کل پایه دهم) و در مرحله دوم (۳۵درصد باقیمانده) که در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه ساعت۱۶ برگزار میگردد بقیه عزیزان ثبت نام میگردد.

 

تعداد زیادی از دانش آموزانی که بنابر دلایلی از جمله دانش آموزان شهرهای دیگر موفق به شرکت در آزمون مرحله اول نگردیده اند و یا به هر دلیلی نتوانسته اند در آزمون مرحله اول امتیاز قبولی را کسب نمایند، می توانند در آزمون تکمیلی پذیرش که در روز24/2/1403 برگزار خواهد شد شرکت نمایند.

لینک مستقیم فرم ثبت نام آزمون مرحله دوم

 

 

در ادامه تصاویری از برگزاری آزمون تکمیلی ورودی دبیرستان علامه امینی در سال تحصیلی را مشاهده می کنید:


تصاویری از برگزاری مرحله اول آزمون آزمون ورودی دبیرستان علامه امینی در سال 1403



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فلکه دوم صادقیه ابتدای آیت الله کاشانی بوستان اول گلستان اول | شماره 22 | 44002710 و 44062821

نمايش نقشه | نقشه سايت

آدرس مدرسه